تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

رزرو رایگان خودرو

به مجموعه بزرگ کرایه ماشین در تهران واجاره خودرو در دبی  خوش آمدید. ما به شما این کمک را می کنیم تا سفرتان را با ارزان ترین راه ممکن تجربه کنید. با رنت اتو، تجربه اجاره خودرو منحصر به فرد در بیشتر شهرهای ایران ترکیه و دبی را با خدمات برتر نظیر رزرو رایگان خودرو در ۲۴ ساعت شبانه روز با بیش از ۱۰۰ نوع وسیله نقلیه را از دست ندهید.

ما قول می دهیم درخواست رنت ماشین شما را در ۵ دقیقه نهایی کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید داشتن کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و مدرکی برای احراز .محل شغل یا محل سکونت برای اجاره خودرو در تهران لازم است

برای اجاره خودرو در ترکیه و کرایه ماشین آسان در دبی داشتن گواهینامه بین المللی ویزای معتبر و دیپوزیت لازم میباشد.

مجموعه اجاره خودرو رنت اتو در خدمات رسانی در زمینه اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهر های ایران در انواع مختلف نظیر اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، تاکسی فرودگاه و cip فرودگاه در خدمت شما عزیزان است.

مشتریان عزیزان ما می توانند اجاره خودرو در تهران را با قیمت های بسیار ارزان در سایت پیدا کرده و از خدمات ما بهره مند شوند. تمام خودروهای موجود در سایت دارای صفحه مخصوص به خود بوده که در آن قیمت ها و مشخصات فنی خودرو ذکر شده است که می توانید پس از مشاهده قیمت، برای اجاره با مجموعه رنت اتو تماس حاصل فرمایید.

مجموعه اجاره ماشین رنت اتو شرایطی را فراهم آورده تا بدون سند و چک خودرو اجاره کنید. اما باید به این نکته اشاره کرد که برای اجاره خودرو حداقل ۱ روز قبل، باید ماشین اجاره ای مورد نیازتان را رزرو کنید.

چرا اجاره ماشین از مجموعه رنت اتو ؟

     1 ) سرویس کارواش رایگان قبل از تحویل هر خودرو

     2 ) امداد رسانی در کمتر از یک ساعت

     3 ) رزرو آسان و سریع خودرو در ۶۰ ثانیه

     4 ) رزرو خودرو بدون پرداخت ودیعه

     5 ) پوشش بیمه کامل بدنه و شخص ثالث برای هرخودرو

     6 ) ارزان ترین قیمت ها در اجاره خودرو

     7 ) اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

اگر در کرایه اتومبیل استانداردهای بالایی را ترجیح می دهید، گزینه اجاره خودرو با راننده برای شما مناسب است! اجاره خودرو باراننده، فرصت های ویژه تری را نسبت به اجاره خودرو بدون راننده به شما ارائه می دهد. کلیه خودروهای با راننده شرکت بدون ارائه هیچ نوع مدرکی قابل رنت بوده و شرکت جهت رفاه حال مشتری های محترم ماشین درخواستی شما را در محل کار یا منزل و هتلی که در آن اقامت دارید همراه با راننده ای مجرب به شما تحویل خواهد داد.

خدمات فرودگاهی اجاره خودرو در تهران

بسیاری از اوقات اجاره ماشین در فرودگاه می تواند برایتان بسیار گران تمام شود. رنت اتو با ارائه خدمات فرودگاهی نظیرتاکسی فرودگاه و خدمات cip در فرودگاه های سراسر ایران بخصوص فرودگاه امام خمینی و مهرآباد در خدمت شماست. خدمات اختصاصی ویژه ای نظیر گزینه های پرداخت آسان و تضمین سفر ایمن برای مشتریان عزییزمان طراحی شده است. ما این قابلیت را برای شما عزیزان قرارداده ایم تا به صورت آنلاین و بدون واسطه خدمات cip و vip فرودگاه امام را برای خود رزرو کنید. شما می توانید بلافاصله پس از ورود به فرودگاه، وسیله نقلیه مورد نظر خود را سوار شوید و سفر خود را با لذت در شهر ادامه دهید.

اجاره روزانه خودرو در تهران

رنت اتو خدمات خودرو را در طیف وسیعی از خودروهای داخلی و خارجی به مشتریان خود عرضه می کند. این امر بدان معنی است که می توانید در این مجموعه وسیله نقلیه ای متناسب با نیاز و بوجه خود بیابید. تخیف های در نظر گرفته شده رنت اتو بسته به اینکه شما چه خودرویی را برای کرایه انتخاب کرده و یا کرایه ماشین به صورت هفتگی می باشد، متفاوت است.

آیا قصد اجاره خودرو در تهران دارید؟ دیگر نگران نباشید. مهم نیست که کجا می خواهید بروید ، مهم نیست که شما به چه خودرویی نیاز دارید. ما با پوشش گسترده در سراسر ایران خدمات کرایه ماشین خود را ارائه می دهیم. رنت اتو به شما کمک می کند ماشین اجاره ای مورد نیازتان را پیدا کنید.

اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین ارزان در دبی بسیار به‌صرفه است چراکه بیشتر آن‌ها اکونومیک (کم‌مصرف) بوده و باعث کمتر شدن هزینه‌های شما در شهر دبی می‌شود تا شما پول بیشتری برای خرید و گردش داشته باشید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت Reantauto خودرو موردعلاقه خود را رزرو کنید و پس از تائید کارشناسان فروش ما خودرو خود را در دبی اجاره کنید و سفری به‌یادماندنی و لذت‌بخش برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید.

اجاره خودرو لوکس در دبی

اگر عاشق ماشین هستید پس اجاره خودرو لوکس می‌تواند یکی از بهترین تفریحاتی باشد که شما در دبی تجربه می‌کنید. رانندگی با ماشین لوکس آرزو خیلی از ما ها می‌باشد که شما می‌توانید با اجاره ماشین موردعلاقه خود در شهر دبی آرزو خود را برآورده کنید و از رانندگی لذت بیشتری ببرید. اجاره ماشین لوکس به دو صورت با راننده و بدون راننده برای تمامی عزیزان امکان‌پذیر است. کافی است شما با توجه به بودجه خود ماشین موردعلاقه خود را انتخاب کنید و بدون هیچ دغدغه و نگرانی از سفر خود لذت ببرید و خاطرات به‌یادماندنی برای خود بسازید.

بیمه خودروهای مجموعه اجاره خودرو رنت اتو

کلیه خودروهای اجاره ای رنت اتو تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث می باشد. ما این فرصت را برای شما فراهم آورده ایم تا با توجه به نیاز شما بیمه cdw که مخصوص به خودرهای اجاره ای است با پرداخت هزینه ای اندک در اختیارتان قرار دهیم.

رزرو خودرو 

دیگر فرصت های جذاب مجموعه که برای مشتریان خود در نظر گرفته است رزرو آنلاین، تمدید مدت زمان کرایه ماشین و تخفیف در قیمت خودروها است. فقط کافی است مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید. ما بهترین پیشنهادات را از بهترین خودروهای کرایه ای را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید ماشین مورد نیازتان را در عرض چند ثانیه اجاره کنید.

خدمات ارائه شده در مجموعه رنت اتو با توجه به انتظارات و نیاز مشتری متنوع بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بسیاری از شرکت های اجاره ماشین در تهران برای رزرو خودرو مبلغی به عنوان ودیعه برای رزرو از مشتری دریافت می کنند. اما مجموعه رنت اتو بدون دریافت هیچ مبلغی خودرو را برای هر تعداد روز و زمانی که شما بخواهید رزرو می کند. به شما قول می دهیم که هرگز در رنت اتو هزینه های اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید