تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره ماشین در استانبول

اجاره ماشین بدون راننده در ایران , دبی و ترکیه

اجاره ماشین در استانبول

اگر ایرانی هستید و در کشور ترکیه اقامت دارید و یا اینکه به کشور ترکیه سفر کرده‌اید و به دنبال راحتی استفاده از وسایل نقلیه هستید، بهترین راه برای شما اجاره ماشین در استانبول می‌باشد. با اجاره ماشین می‌توانید هزینه‌های حمل‌ونقل خود را تا حد زیادی کمتر کنید و همچنین درعین‌حال راحتی و آسایش داشته باشید. شاید بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید اما برای تفریح و گشت‌وگذار بهترین روش استفاده از ماشین شخصی است. در ادامه با نحوه اجاره، قیمت‌ها و شرایط رنت خودرو در استانبول بیشتر آشنا می‌شویم.ش

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

نحوه اجاره خودرو در استانبول

برای اجاره خودرو در استانبول می‌توانید از طریق سایت رنت اتو اقدام کنید و ما را در گوگل جستجو کنید یا کلمه اجاره خودرو در استانبول را در اینترنت جستجو کنید. از طریق سایت ما می‌توانید هم به‌صورت آنلاین ماشین خود را اجاره کنید و هم به‌صورت تلفنی و پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر. از طریق سایت می‌توانید خودرو خود را جستجو کنید و روز و تاریخ آن را برای خودتان رزرو کنید. همچنین اگر سؤالی داشتید می‌توانید با راه‌های ارتباطی که در داخل سایت وجود دارد با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرآیند اجاره ماشین به ترتیب انتخاب ماشین، تماس با رنت اتو، انتخاب محلی که خودرو باید تحویل داده شود، ارائه مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو، امضا کردن قرارداد اجاره و تحویل ماشین در محلی که آن را انتخاب کرده‌اید است.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

مدارک لازم برای اجاره ماشین در استانبول

برای اجاره خودرو در استانبول شما فقط کافی است مدارک هویتی خود را ارائه دهید و پس از تائید آن‌ها می‌توانید خودرو خود را از ما اجاره کنید. از نمونه این مدارک می‌توان به گواهینامه ایرانی یا بین‌المللی، عکس و کپی پاسپورت یا گذرنامه، عکس بلیط رفت به ترکیه و بیعانه برای اجاره ماشین می‌باشد. دقت داشته باشید که برای اجاره ماشین حتماً باید بالای 18 سال سن داشته باشید.

اجاره ماشین در استانبول 2 - اجاره ماشین در استانبول

قیمت اجاره خودرو در استانبول بدون راننده

قیمت اجاره خودرو بدون راننده در استانبول خیلی کمتر از قیمت اجاره ماشین با راننده است و شما می‌توانید به‌راحتی با پرداخت هزینه خیلی کمی بهترین ماشین‌های لوکس دنیا را از ما اجاره کنید و خودتان پشت فرمان بنشینید. همچنین در این صورت می‌توانید هر ساعت و هر زمانی از ماشین استفاده کنید و کنترل همه‌چیز دست شماست. برای مشاهده قیمت‌ها می‌توانید از طریق سایت لیست قیمت‌ها را مشاهده کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کرایه ماشین با راننده در استانبول

مبلغ اجاره ماشین با راننده در استانبول کمی از قیمت اجاره ماشین بدون راننده بیشتر است و به همین دلیل شما باید بیشتر برای اجاره ماشین هزینه کنید. این مدل اجاره بیشتر برای افرادی که وقت و حوصله رانندگی را ندارند و یا اینکه گواهینامه رانندگی ندارد توصیه می‌شود؛ اما درصورتی‌که توانایی رانندگی با ماشین‌های خارجی را دارید بهتر است ماشین را بدون راننده اجاره کنید.

اجاره روزانه ماشین در استانبول

اجاره خودرو در استانبول در مدت‌زمان‌های مختلفی ارائه می‌شود. یکی از این شرایط اجاره ماشین به‌صورت روزانه است. در این صورت شما در زمان رزرو باید تعداد روزهایی که نیاز به اجاره ماشین دارید را اعلام کنید و برحسب تعداد روزها اجاره پرداخت خواهید کرد. البته در نظر داشته باشید که اجاره روزانه خودرو کمی از هزینه اجاره بلندمدت بیشتر هزینه دارد.

اجاره ماشین در استانبول 4 - اجاره ماشین در استانبول

اجاره ماشین لوکس در استانبول

اگر به ماشین‌های لوکس و خارجی علاقه دارید، هیچ مسئله‌ای نیست شما به‌راحتی می‌توانید از بین بهترین ماشین‌های لوکسی که رنت اتو برای شما فراهم کرده است، هرکدام که دوست دارید را انتخاب کنید. می‌توانید لذت استفاده و رانندگی در ماشین لوکس را در استانبول با کمترین هزینه تجربه کنید و یک خاطره به‌یادماندنی در ذهن خود بسازید. اجاره ماشین‌های لوکس مخصوص مسافرت‌های تفریحی است و به اکثر گردشگران توصیه می‌شود.

اجاره خودرو بلندمدت و ماهانه در استانبول

اجاره بلندمدت ماشین در هر شرایطی خیلی مناسب است. با اجاره بلندمدت شما مبلغ به‌صرفه‌تری نسبت اجاره ماشین به‌صورت روزانه پرداخت می‌کنید و می‌توانید راحت‌تر به رانندگی و گشت‌وگذار و تفریح در شهر بزرگ استانبول بپردازید؛ اما اگر نیازی به اجاره بلندمدت ندارید می‌توانید ماشین خود را به‌صورت روزانه یا هفتگی از شرکت رنت اتو اجاره کنید.

قوانین رانندگی در استانبول

برای اینکه بتوانید در استانبول رانندگی کنید و از خدمات اجاره ماشین بدون راننده ما استفاده کنید باید به قوانینی که کشور ترکیه برای رانندگی دارد آشنا باشید و آن‌ها را رعایت کنید. دقت داشته باشید که قوانین راهنمایی و رانندگی در کشور ترکیه کاملاً با کشور ایران متفاوت است. این قوانین عبارت‌اند از:

  • سرعت رانندگی در سطح شهر فقط تا 50 کیلومتر می‌باشد
  • سرعت مجاز خارج از شهر تا 90 کیلومتر بر ساعت می‌باشد
  • قیمت تقریبی هر لیتر بنزین در ترکیه 1 یورو می‌باشد
  • حداقل سن برای اجاره ماشین در کشور ترکیه 21 سال می‌باشد
  • فرمان ماشین در کشور ترکیه سمت راست می‌باشد
  • همیشه قرارداد اجاره خودرو و مدارک اجاره ماشین و مدارک هویتی خود را در داخل ماشین به همراه داشته باشید

اجاره خودرو در فرودگاه استانبول

اگر در فرودگاه استانبول نیاز به اجاره ماشین دارید و یا می‌خواهید ترانسفور انجام دهید می‌توانید به‌راحتی از خدمات اجاره ماشین ما در فرودگاه استانبول بهره‌مند شوید. شما می‌توانید قبل از رسیدن به کشور ترکیه در زمان قبل از پرواز یا در حین پرواز ماشین خود را اجاره کنید و آن را با راننده یا بدون راننده در فرودگاه تحویل بگیرید.

اجاره ماشین در استانبول 3 - اجاره ماشین در استانبول

قرارداد اجاره خودرو در شهر استانبول

همچنین برای اینکه هم شما و هما شرکت ما اطمینان خاطر داشته باشیم، بین دو طرفین قرارداد رسمی عقد می‌شود و باید هر دو طرف آن را به امضاء برسانند تا فرآیند اجاره ماشین صورت بگیرد.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید