تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در ارومیه

اجاره خودرو در ارومیه

ارومیه شهری زیبا و ترک‌زبان و صمیمی است که می‌توانید برای تفریح و گشت‌وگذار به آنجا سفر کنید. یکی از مشکلاتی که می‌توانید در این شهر داشته باشید، استفاده از یک ماشین برای رفت‌وآمد است. خب اگر بخواهید از تاکسی‌های عمومی یا اتوبوس‌ها استفاده کنید، قطعاً این موضوع هم برای شما هزینه‌بر است و هم وقت شما را خیلی تلف می‌کند. به همین دلیل یکی از بهترین راه برای حل این مشکل شما، اجاره خودرو در ارومیه است. با استفاده از رنت ماشین در ارومیه می‌توانید یک خودرو شخصی با راننده یا بدون راننده داشته باشید و به هرجایی که دوست دارید سفر کنید.

قیمت اجاره خودرو در ارومیه

قیمت اجاره ماشین کاملاً به مدت‌زمانی که ماشین موردنظر را اجاره می‌کنید بستگی دارد. همچنین نوع و مدل ماشین نیز در قیمت اجاره تأثیر خاصی دارند؛ اما می‌توانید مطمئن باشید که ما مناسب‌ترین قیمت و البته به همراه کیفیت عالی را به شما ارائه می‌دهیم. شرکت رنت اتو با تلاش‌های فراوان سعی کرده است که بهترین ماشین‌ها و بهترین خدمات اجاره خودرو را برای هم‌وطنان گرامی فراهم کند؛ که همه افراد بتوانند ماشین یا خودرو موردعلاقه خود را اجاره کنند و از نشستن پشت فرمان یک ماشین خارجی و لوکس لذت ببرند.

اجاره خودرو در ارومیه با راننده

خیلی از افراد هنگام رانندگی خسته و بی‌حوصله می‌شوند، بهترین راه برای این افراد داشتن یک راننده شخصی است. حالا فرض کنید که راننده شخصی و ماشین شخصی شما با ارزان‌ترین قیمت ممکن اجاره‌ای باشد. قطعاً این موضوع شما را هیجان‌زده می‌کند. شما نیازی نیست که به‌صورت ماهانه به یک راننده شخصی حقوق بدهید و یا اینکه برای ماشین شخصی خود هزینه‌های بسیاری انجام دهید. فقط کافی است که خودرو موردنظر خود را با راننده از شرکت رنت اتو اجاره کنید.

اجاره خودرو در ارومیه بدون راننده

اگر دوست دارید که خودتان پشت فرمان بنشینید می‌توانید خودرو خود را بدون راننده اجاره کنید. در این حالت شما باید مدارک خاصی مثل گواهینامه راهنمایی و رانندگی داشته باشید. همچنین برای اینکه بتوانید خودتان پشت فرمان بشنید، باید سن بالای 20 سال داشته باشید. بهتر است که در زمان استفاده از ماشین اجاره‌ای تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. البته تمامی ماشین‌های ما دارای بیمه بدنه و شخص ثالث هستند و اگر در شرایط خاص مشکلی پیش بیاید، شما فقط باید مبلغ فرانشیز بیمه را پرداخت کنید و نه کل مبلغ خسارت را.

اجاره خودرو در ارومیه 3 - اجاره خودرو در ارومیه

اجاره ماشین ایرانی در ارومیه

شاید شما با ماشین‌های خارجی خیلی راحت نباشید و بخواهید ماشین‌های ایرانی را اجاره کنید. برای این منظور شرکت رنت تو بهترین و محبوب‌ترین ماشین‌های ایرانی را برای اجاره برای شما عزیزان فراهم کرده است که همه افراد بتوانند هر ماشینی که دوست دارند را از ما اجاره کنند. البته باید به خاطر داشته باشید که قیمت اجاره ماشین‌های ایرانی تفاوت زیادی با ماشین‌های خارجی ندارد و در بعضی مواقع قیمت‌ها یکسان می‌باشد. به همین منظور اگر می‌توانید از ماشین‌های خارجی و لوکس استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما اجاره ماشین‌های لوکس و خارجی می‌باشد.

اجاره ماشین خارجی در ارومیه

یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی که یک فرد می‌تواند انجام دهد، استفاده از یک ماشین خارجی و لوکس است. شما نیازی نیست که یک ماشین خارجی داشته باشید و کلی برای خرید آن هزینه کنید. شاید حتی بخواهید یک ماشین خارجی بخرید ولی دوست دارید حداقل یک بار آن را امتحان کنید. به همین دلیل بهترین راه‌حل برای شما استفاده از خدمات اجاره ماشین‌های لوکس و خارجی شرکت رنت اتو است. شما می‌توانید هر ماشین خارجی و لوکسی مثل لندکروز، بنز یا پورشه را از ما با بهترین قیمت اجاره کنید.

اجاره ماشین عروس در ارومیه

اگر دوست دارید که در شب عروسی یک ماشین فوق‌العاده زیبا داشته باشید و با عروس خود در داخل آن بنشینید می‌توانید از ماشین عروس خود را از شرکت رنت اتو اجاره کنید. مدت‌زمان اجاره ماشین عروس در شرکت رنت اتو حداقل 15 ساعت می‌باشد و شما می‌توانید ماشین عروس را برای هفتگی یا حتی ماهانه نیز اجاره کنید. قیمت اجاره ماشین عروس نیز بسیار ارزان‌تر از شرکت‌های برگزاری مجالس عروسی است. همچنین حتی می‌توانید ماشین عروس خود را با راننده از ما اجاره کنید.

اجاره خودرو در ارومیه 1 - اجاره خودرو در ارومیه

چطور در ارومیه خودرو اجاره کنیم؟

برای اجاره خودرو می‌توانید به سایت رنت اتو مراجعه کنید و در صفحه اجاره خودرو، درخواست رزرو خود را ثبت کنید. ابتدا باید ماشین و شهر موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس درخواست خود را ثبت کنید. پس مدتی کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف مثل واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و تماس تلفنی در 24 ساعت شبانه‌روز با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در ارومیه

برای اینکه بتوانید خودرو خود را اجاره کنید باید مدارک خاصی را به شرکت رنت اتو ارائه دهید که ازجمله آن‌ها می‌تواند به کارت شناسایی یا کارت ملی، گواهینامه رانندگی با حداقل اعتبار 6 ماه برای کسانی که قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارند، آدرس دقیق و تائید شده محل سکونت و چک یا سفته به مبلغ ماشین جهت ودیعه اجاره که در پایان مدت‌زمان اجاره ماشین به شما بازگشت داده خواهد شد. همچنین اگر نمی‌توانید چک یا سفته به ما ارائه دهید، می‌توانید مبلغ بسیار کمی را به‌عنوان ودیعه نزد شرکت رنت اتو گرو بگذارید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید